REGULAMIN HOTELU
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez zameldowanie w hotelu. Dokonując ww. czynności, gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki regulaminu.
- Regulamin hotelowy dostępny jest do wglądu w recepcji, a także na stronie www.karczmapodmlynem.pl
- Skrócony regulamin dostępny jest w każdym pokoju.
- Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 12.00, a kończy o 11.00 dnia następnego.
- Podstawą do zameldowania gościa jest okazanie pracownikowi recepcji ważnego dokumentu tożsamości z aktualnym zdjęciem.
- Płatność za pobyt należy uregulować w dniu przyjazdu.
- Dla rezerwacji dłuższej niż 3 doby należy wpłacić na konto hotelu 50 % wartości pobytu jako gwarancję rezerwacji w terminie nie krótszym niż na 14 dni przed planowanym przyjazdem. W przypadku rezygnacji z rezerwacji w terminie krótszym niż na 3 dni do przyjazdu zaliczka nie zostanie zwrócona.
- W przypadku wcześniejszego wyjazdu gościa z hotelu płatność nie zostanie zwrócona.
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę.
- Pozostanie w pokoju dłużej niż do godz. 11.00 jest traktowane jako przedłużenie doby i zostanie naliczona opłata za kolejną dobę.
- Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym w godz. 7.00 do 22.00.
- Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym po godz. 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju według aktualnej ceny dostawki.
- Przez cały czas pobytu dzieci poniżej 12 roku życia muszą znajdować się pod stałą opieką osoby dorosłej. Za zachowania dzieci, w tym poczynione przez nie szkody, odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
- Na terenie hotelu (z wyłączeniem miejsc do tego przeznaczonych) obowiązuje bezwzględny zakaz palenia.
- Złamanie powyższego zakazu grozi karą w wysokości 1 000 zł oraz wyrzuceniem z obiektu.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22.00 do 6.00 dnia następnego.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną oraz prawną za zniszczenia lub uszkodzenia przedmiotów oraz urządzeń wyposażenia hotelu powstałe z jego winy lub z winy osób go odwiedzających.
- Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek i innych urządzeń produkujących dym lub parę, niestanowiących wyposażenia pokoju.
- Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez gościa do hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność hotelu podlega ograniczeniu, jeśli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu recepcji. Hotel ma prawo odmówić przyjęcia na przechowywanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.
- Przedmioty osobiste pozostawione przez gościa zostaną odesłane na jego koszt pod wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa je przez 3 miesiące, a następnie odda na cele charytatywne bądź do użytku publicznego.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem hotelu.
- Hotel nie akceptuje zwierząt.
- Gość hotelowy bezpłatnie może skorzystać z parkingu, basenu, siłowni oraz sauny, a także z 50 % rabatu na usługę solarium oraz 10 % rabatu w części restauracyjnej po wcześniejszym okazaniu karty pobytu, która do tego rabatu upoważnia. Rabat nie dotyczy alkoholi oraz zimnych napojów.
- Śniadania wydawane są w formie bufetu szwedzkiego od godz. 7.00 do 10.00.
- Hotel oferuje usługę prania oraz prasowania odzieży za dodatkową opłatą. Aktualny cennik dostępny w recepcji.
Zespół hotelu "Karczma pod Młynem" dołoży wszelkich starań, aby Państwa pobyt spełnił wszelkie oczekiwania.
Życzymy miłego pobytu !